viernes, 1 de marzo de 2013

ALTRES COSES D'ULLADES NATURALS: "Concurs fotogràfic FIO'2013"

Ahir dijous l'organització del concurs fotogràfic de la FIO'2013 (Feria de Turisme Ornitològic) que es celebra en el Parc Nacional de Monfrague (Extremadura) des d'avuí i fins el diumenge 3 de març, ha lliurat els guardons d'aquest prestijós certament fofogràfic que any rere any guanya en qualitat.

Els premiats d'enguany els podeu trobar en el seguent enllaç:
http://www.fioextremadura.es/

Per la nostra part, tambè varem enviar un parell de fotografies amb la il·lusió de que almenys serien sel·lecionades per a formar part de les 50 fotos que composaran una exposició que es podrà vorer en aquesta interesant fira. PERÒ NI AIXÒ... El resultat (o millor dit el NO resultat) que hem obtingut em fa reflexionar al respecte de la qualitat del treball que estem por tant endavant. Tambè em trobe una mica com  Jonathan Díaz Marbá quan expresava en Facebook la seua incredulitat al no ser el·legida la seua foto d'una còpula de Aligues Xoteres (o Reals Aquila chrysaetos) entre les finalistes... Com va dir algú "mañana más, pero no mejor por que es imposible"; o si es possible???!!!! Demà vos ho diré quan veja les fotos de l'exposició ja  que d'ací una estona ME'N VAIG CAP A MONFRAGUE!!!!
Haja sigut d'una manera o d'altra, ENHORABONA AL GUARDONATS!!!

Ací vos deixe les dos fotos enviades al concurs, espere que vos agraden una  mica més que al jurat de FIO....:

TÍTOL: "Locomia en Blanco y Negro"



TÍTOL: "La parejita"



Fins la setmana que ve!!!

Salutacions.

Pepe el makilet


4 comentarios:

  1. Me parece increible que al menos esa cópula de peregrinos no esté ni en la exposición...habría que ver la exposición para hablar con alegría, pero me parece increible la verdad, en cualquier caso me sumo a las felicitaciones a los finalistas y ganadores, entendiendo que todo es subjetivo en estas cuestiones. Pero tiene que haber un material exquisito para que, al menos en mi opinión, una imagen de este tipo no esté siquiera en la Exposición. Un saludo

    P.D. Se nota que yo tampoco me he comido ni un colín :-)

    ResponderEliminar
  2. Premio es el poder sacar el fotón, lo demás es cuestión de......no se.

    ResponderEliminar
  3. Completamente de acuerdo con Jose.El primer premio te lo llevaste dentro del aguardo pudiendo captar el momento. Y la collalba preciosa, la pena es el posadero, pero la pose espectacular.
    Ya nos contarás que tal por Monfragüe.

    ResponderEliminar
  4. Para tu tranquilidad (y cabreo) te digo que si han sido seleccionadas ha sido por el empecinamiento de un miembro del jurado que abrió los datos EXIF de las fotos presentadas para ver el nombre de los autores. Ya se lo hecho saber a la organización concurso. Las normas del concurso decían muy claramente que no admitirían fotos en las que apareciesen en "el nombre de la fotografía" cualquier referencia al autor.Este individuo abrió en su casa los datos EXIF y descubrió a los autores que tuvieran configurada la cámara con el copyright. Mala práctica sin duda y mala imagen para el concurso.
    Tus fotos y seguramente otras de gran calidad se quedaron fuera por un personajillo con ganas de notoriedad, sin merito para ello, conozco su trabajo en digiscoping y es muy mediocre.
    Enhorabuena por tu trabajo.

    ResponderEliminar

DEIXA EL TEU COMENTARI