domingo, 31 de marzo de 2013

LA FOTO DE LA SETMANA: "Barlia 1" i "Barlia 2)

En Orxeta a 9 i 18 de març de 2013

Torne a anar amb retràs en el meu projecte de pujar al blog una foto que faig dins de cadascuna de les setmanes que passem. Des de la primera de març que vaig estar a Extremadura no havia tornat a entrar, per lo que ara vos deixe dos fotos de la 2ª i 4ª setmana d'aquest mes, ja que en la tercera setmana no vaig poder fer res....

Març destaca fotogràficament parlant per el resorgir de algunes de les espèices botàniques més atractives del nostre territori: les Orquidees, i eixe es l'objectiu que m'he marcat. Espere que vos agraden.

"Barlia 1"

Ja fa temps que han començat a florir algunes orquídies com la Barlia robertiana, la de major tamany de totes. Buscant individuos que m'agraden estèticament per a fotografiar, vaig trobar aquest que em va cridar poderosament l'atenció, pel motiu que vosaltres mateixa podeu comprovar. Vos deixe amb una idea a modo de reflexió que em "bombadejava" el cap quan vaig vorer aquesta planteta: "El ladrillo" mai podrà amb la Natura!!!



DADES FOTO:

Canon EOS 60 D, objetiu Tamron 90 mm F/2,8
Modalitat de foto: Prioritat d'abertura AE
Tv (Velocitat d'obturació): 0,8
Av (Valor d'abertura): 5.6
Tipus de medició: promedia ponderada central
Velocitat ISO: 100
Compensació de l'exposició: +1

"Barlia 2"

En aquesta foto he volgut combinar una modalitat de fotografia nocturna, el "lightpainting" (pintar amb llum) amb la fotografia de plantes, malgrat que no vaig obtindre els resultats que buscava (més estrel·les i profunditat de camp), per no haver programat i dissenyat abans la foto. Ho tornarem a intentar un altre dia.


DADES FOTO:

Canon EOS 60 D, objetiu Canon 18-55 mm F/3,5
Modalitat de foto: Bulb
Tv (Velocitat d'obturació): 181 sg.
Av (Valor d'abertura): 3.5
Tipus de medició: evaluativa
Velocitat ISO: 100
Compensació de l'exposició: 0


Salutacions de Pepe el makilet

3 comentarios:

  1. Pues a mí si me gusta la 2º foto, aunque conociendo un poco tu trabajo seguro que la mejoras en el siguiente intento.

    ResponderEliminar
  2. Que buena la 1° yo también he pensado algo parecido al verla.
    La 2° es increible, a ver cuando organizas un curso de fotografía nocturna que yo ¡quiero aprender a pintar con luz!

    ResponderEliminar
  3. Molt bona la de la rejola! quant a la segona, tu ho trauràs, encara que aquest resultat no està gens malament!

    ResponderEliminar

DEIXA EL TEU COMENTARI