viernes, 22 de mayo de 2015

"Colls, pics i males puces"

En les salines de Calp a 31 de març de 2015

La majoria de vegades una fotografia no transmet tota la intensitat del moment que estem vivint en la natura. Però avuí en dia amb la fotografía digital, el procesat posterior de la imatge ens permet quedar-nos amb trocets (retallant la foto) que expresen millor eixa intensitat vivida. Açò es el que m'ha pasat amb unes imatges de flamencs (Phoenicopterus roseus) que vaig fer a principi de primavera on la temporada de zel començava a fer-se notar i alguns individus ja mostraven "qui era el jefe!.... Les imatges en formato complet no m'acavaben per que el que volia vorer eren el gestos i miracdes dels aus. Tal sols ho pdia ontindre de dos maneres: ho haver tingut un teleobjectiu amb una distancia focal 3 vegades major (un 900 mm....) o com he fet retallar-les i quedar-me amb eixe trocet que em transmet les emocions que vaig viure.

Obviament aquest retall ens passarà "factura" en forma d'una gran pèrdua de qualitat, però de vegades val la pena que mirem de prop els ulls dels ocells per tal de tractar d'endivinar el que ens volen dir.... 








Salutacions.

Pepe Santamaria "Santa"

No hay comentarios:

Publicar un comentario

DEIXA EL TEU COMENTARI